Aktuality
Počet zobrazení 473

Program kaštieľa v Strážkach pre školské skupiny

Kaštieľ Strážky_programy pre školy

„Remeslo má zlaté dno“
Cca 45 min. / MŠ a 1. – 3. ročník
Témy: kaštieľ a jeho história prostredníctvom remesiel

Cieľ: Spoznávať kaštieľ a jeho tajomstvá ukryté v remeslách.

———————————————————————————————————-

„Na návšteve u Medyho“
Cca 45 min. / MŠ a 1. – 2. ročník
Témy: kaštieľ, história, Ladislav Mednyánszky

Cieľhravou formou spoznať galériu a tvorbu Ladislava Mednyánszkého prostredníctvom postavičky Medyho

———————————————————————————————————-

„Svet okolo nás“
Cca 60 min. MŠ / 1. – 2. ročník
Témy: Zrak, vzájomné vzťahy medzi predmetmi v priestore

Cieľ: Uvedomiť si možnosti a limity nášho zraku a fungovanie ľudského oka

———————————————————————————————————-

„Malí grafici“
Cca 60 min. MŠ / 1. – 4. ročník
Témy: práca grafika a knižná ilustrácia

Cieľ: Na základe fantázie a tvorivého myslenia „preniesť“ verbálnu správu na papier, vytvoriť ilustráciu a popísať prácu grafika

———————————————————————————————————-

„Netradične o umení“
Cca 60 min. MŠ / 1. – 4. ročník
Témy: Netradičné umenie formou asambláže

Cieľ: Nadobudnutie poznatkov o modernom umení. Zistiť ako sa dá vytvoriť umelecké dielo aj z predmetov okolo nás.

———————————————————————————————————-

„Utkané priateľstvá“
Cca 60 min. MŠ / 1. – 4. ročník
Témy: Z generácie na generáciu, priateľstvo a jeho sila

Cieľ: Zobrazenie dôležitosti priateľstva v rodine, v škole a v živote.

———————————————————————————————————-

„Pozor na pozornosť“
Cca 45 min. / 2 – 4. ročník
Témy: Pohyb, logické hádanky, cesta za príbehom

Cieľ: Rozvoj a posilnenie pravej a ľavej hemisféry spojený s dôrazom na komunikačné schopnosti detí

———————————————————————————————————-

„Tajomstvá zeme“
Cca 60 min. / 1. – 4. ročník
Témy: Kameň a zem ako materiály v prírode a v umení

Cieľ: Na základe priblíženia prírodných procesov súvisiacich so zemou si uvedomiť krehkosť prírody a nutnosť jej ochrany

2. stupeň základnej školy / SŠ

„Mojimi očami“
Cca 60 min. 7. – 9. ročník, SŠ
Témy: Tvorba vzájomného kontextu medzi vecami a umeleckými dielami, interpretácia, evokácia významu, asociácie

Cieľ: Umelecké zachytenie našich individuálnych pohľadov na svet okolo

———————————————————————————————————-

„Drevený ornament“
Cca 60 min. 5. – 9. ročník, SŠ
Témy: Spoznávať rôzne druhy dreva, Intarzia – historický nábytok

Cieľ: Priblíženie čarovnej drevárskej techniky a vytvorenie vlastnej intarzie.

———————————————————————————————————-

„Secesný plagát“
Cca 60 min. 5. – 9. ročník, SŠ
Témy: Secesia ako umelecký smer, Art Deco, vznik plagátu, Margita Czóbelová – posledná barónka

Cieľ: Oboznámenie sa so životom poslednej barónky, s plagátovou tvorbou a smermi Secesia a Art Deco

Najnovšie články