Úradná tabuľa
Počet zobrazení 585

Výzva na predloženie ponuky

V zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO“) Vás žiadame o predloženie ponuky v zmysle § 117 ZVO na nižšie špecifikovaný predmet zákazky „Vypracovanie projektového zámeru a žiadosti o nenávratný finančný príspevok „Výstavba centra integrovanej zdravotnej starostlivosti Spišská Belá“

 

  1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Mesto Spišská Belá

Petzvalova 18

059 01 Spišská Belá

IČO: 00326518

DIČ: 2020674953

  1. Miesto predloženia/doručenia ponuky: elektronicky e-mailom
  2. Kontaktná osoba na prevzatie ponuky: Eva Ďurišová, tel.: 052 468 05 15, email: durisova@spisskabela.sk
  3. Predmet obstarávania: Vypracovanie projektového zámeru a žiadosti o nenávratný finančný príspevok „Výstavba centra integrovanej zdravotnej starostlivosti Spišská Belá“
  4. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania: zmluva o spolupráci
  5. Podrobný opis predmetu zákazky (predmetu obstarávania): Vypracovanie projektového zámeru a žiadosti o nenávratný finančný príspevok v rámci výzvy na predkladanie projektových zámerov za účelom integrácie primárnej zdravotnej starostlivosti formou budovania centier integrovanej zdravotnej starostlivosti IROP-PO2-SC212-PZ-2018-8 z Integrovaného regionálneho operačného programu. Predmetom sú komplexné konzultačné a poradenské služby, vypracovanie projektového zámeru a vypracovanie žiadosti o nenávratný finančný príspevok vrátane kompletnej prípravy, spracovania a podania projektového zámeru, žiadosti o nenávratný finančný príspevok ako aj doplnení na základe vyzvania SORO až po štádium vydania rozhodnutia o schválení žiadosti zo strany SORO.
  6. Predpokladaná hodnota zákazky: 6000,00 EUR bez DPH
  7. Miesto a termín dodania predmetu zákazky: Projektový zámer je potrebné dodať najneskôr do 8.6.2018 a žiadosť o nenávratný finančný príspevok v termíne, ktorý stanoví SORO vo výzve na podávanie žiadostí. Miesto dodania je sídlo obstarávateľa.
  8. Platobné podmienky: Rozdelenie do troch platieb na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 15 dní – 1) po dodaní projektového zámeru, 2) po dodaní žiadosti o nenávratný finančný príspevok a 3) po schválení žiadosti o nenávratný finančný príspevok (t.j. po obdržaní rozhodnutia o schválení žiadosti.
  9. Súťažné podklady k výzve na predloženie cenovej ponuky: bez úhrady, sú súčasťou výzvy
  10. Financovanie predmetu zákazky: vlastné zdroje
  11. Lehota na predloženie ponuky: 7.5.2018 do 10:00 hod.
  12. Spôsob predloženia ponuky: e-mailom na emailovú adresu: durisova@spisskabela.sk
  13. Kritériá na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia ponúk: najnižšia celková cena s DPH, resp. konečná cena
  14. Pokyny na zostavenie ponuky: jedno vyhotovenie, slovenský jazyk nemožnosť variantného riešenia, označenie e-mailu vyššie uvedeným predmetom verejného obstarávania
  • Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje vyplnením cenovej ponuky (príloha č. 1):
    1. Identifikačné údaje uchádzača v zmysle vyplnenia prílohy č.1
    2. Návrh uchádzača na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk v zmysle vyplnenia prílohy č.1
    3. Odkaz na výpis z elektronického registra doplnený do prílohy č. 1 alebo fotokópia dokladu o oprávnení dodávať predmet obstarania
  1. Otváranie ponúk: 7.5.2018 o 11:00 hod.
  2. Lehota viazanosti ponúk: do 30.6.2018
  3. Osoby určené pre styk so záujemcami a uchádzačmi: vyššie uvedená osoba
  4. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa: s úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva, ktorá bude zároveň slúžiť ako objednávka
Najnovšie články